Μας το χάλασε η Σκάνθορπ....
1/28/2010 12:36:00 π.μ.
BetSuster
2 στα 3 και χτές, με μεγάλη δόση ατυχίας !!!
Στο Σκάνθορπ - Σεφιλντ Γουέν. άν και το σκόρ άνοιξε νωρίς (μόλις στο 2ο λεπτό) δεν μας χάρισαν οι δύο ομάδες το over 2.5
Στα άλλα δυο ματς που προτείναμε το over βγήκε όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο.
0 Response to "Μας το χάλασε η Σκάνθορπ...."
Δημοσίευση σχολίου