Μας το χάλασε η Σκάνθορπ....

2 στα 3 και χτές, με μεγάλη δόση ατυχίας !!!
Στο Σκάνθορπ  - Σεφιλντ Γουέν. άν και το σκόρ άνοιξε νωρίς (μόλις στο 2ο λεπτό) δεν μας χάρισαν οι δύο ομάδες το over 2.5
Στα άλλα δυο ματς που προτείναμε το over βγήκε όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο.

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Μας το χάλασε η Σκάνθορπ...."

Δημοσίευση σχολίου

Μέσος Όρος Αποδόσεων για Over-Under

Μέσος Όρος Αποδόσεων για 1Χ2

Powered by Blogger