Πάμε γερά και θέλουμε γκόλ !!!
1/27/2010 07:03:00 μ.μ.
BetSuster
Για σήμερα προτείνουμε μια τριάδα με over...
ΝΤΑΝΤΙ ΓΙΟΥΝ. - ΣΕΝΤ ΤΖΟΝΣΤΟΝ = over 2.5 ,
ΣΚΑΝΘΟΡΠ - ΣΕΦΙΛΝΤ ΓΟΥΕΝ. = over 2.5 ,
ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ - ΓΟΥΙΓΚΑΝ = over 2.5 .
Καλή επιτυχία !!!

0 Response to "Πάμε γερά και θέλουμε γκόλ !!!"
Δημοσίευση σχολίου